Η ΑΠΟΦΑΣΗ
Τη δεκαετία του ’80 οι πελάτες των κέντρων αισθητικής τα επισκέπτονταν ως «παραϊατρικά» κέντρα αναζητώντας λύσεις στα «προβλήματα» εμφάνισης που αντιμετώπιζαν. Κάθε πελάτης που επέλεγε να επισκεφθεί ένα κέντρο αισθητικής, αντιμετωπιζόταν από τους γύρω του, από τον ίδιο του τον εαυτό και πολλές φορές και μέσα από το ίδιο το κέντρο, ως “προβληματική περίπτωση” ενισχύοντας το άγχος και τον προβληματισμό του τόσο για την “επιλογή” όσο και για την προτεινόμενη “λύση”.
Αυτή η στρέβλωση μεγιστοποίησης του “άγχους της εμφάνισης” αντί να αμβλυνθεί την δεκαετία του ’90 με την δημιουργία των μεγάλων αλυσίδων κέντρων αισθητικής και την αντίστοιχα μεγάλη προβολή της παροχής υπηρεσιών αισθητικής και του χώρου της Αισθητικής γενικότερα, εντούτοις ενισχύθηκε λόγω των άκομψων, πιεστικών και πολλές φορές “εκφοβιστικών” μεθόδων πώλησης “πακέτων” προγραμμάτων που ακολούθησαν.
Η Κωνσταντίνα Φραγκοδημητροπούλου που ολοκλήρωνε τότε, μέσω της πρακτικής της άσκησης, τις σπουδές της στο Τμήμα Αισθητικής του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών, από πολύ νωρίς αντιλαμβανόμενη αυτή την στρέβλωση, βίωσε την ανάγκη διαφοροποίησης από τα τεκταινόμενα της εποχής στο χώρο της Αισθητικής.
Για την Κωνσταντίνα Φραγκοδημητροπούλου, αντίθετα με τα πιστεύω της εποχής, κάθε επισκέπτης-πελάτης επιλέγει να εμπιστευτεί τον/την αισθητικό του σύμβουλο, γιατί αναζητεί έναν “σύμμαχο” που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει και να διατηρήσει μια όμορφη εμφάνιση, χωρίς όμως η διαδικασία να του επιβάλλεται, χωρίς να του προκαλεί άγχος και προβληματισμό. Κάθε επισκέπτης-πελάτης θα πρέπει να νοιώθει βέβαιος για την επιλογή του, να γίνονται άμεσα κατανοητές οι ανάγκες του, να έχει άμεση πρόσβαση στις πιο σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις και στην γνώση στην οποία βασίζεται η όποια υπηρεσία του παρέχεται.
Η διαφορετική αυτή προσέγγιση οδήγησε στην ίδρυση του Εργαστηρίου &Alp